duminică, 2 octombrie 2011

ZAMBETUL (text Karma)

Muzica si text : Adrian Sebe


De ce zambetul tau doare
De ce ochii-ti sunt inchisi
De ce tii ascuns sub pleoape
Tot adancul lor promis

De ce esti asa frumoasa
Si nu pot sa te mai uit
De ce zambetul tau doare
De ce stau cu tine- gand
Stau mereu cu tine-n gand

De ce inima imi sufla
Un viscol de la Polul Nord
Es ti ca un matelot ce-arunca
Iubirea toata peste bord

De ce lasi tacerea asta
Ca o noapte pe pamant
De ce zambetul tau doare
De ce stau cu tine-n gand
Stau mereu cu tine-n gand

NU MAI STIU EXACT CUM ESTE
SA MAI RAD CAND IMI ZAMBESTI
INIMA MEA BATE, INTREABA UNDE ESTI
SI NU POT SA DAU LA TOT UN INTELES ADANC
DE CE ZAMBETUL TAU DOARE
DE CE STAU CU TINE-N GAND
STAU MEREU CU TINE-N GAND

De ce zambetul tau doare
De ce ochii-ti sunt inchisi
De ce tii ascuns sub pleoape
Tot adancul lor promis

De ce lasi tacerea asta
Ca o noapte pe pamant
De ce zambetul tau doare
De ce stau cu tine-n gand
Stau mereu cu tine-n gand

NU MAI STIU EXACT CUM ESTE
SA MAI RAD CAND IMI ZAMBESTI
INIMA MEA BATE, INTREABA UNDE ESTI
SI NU POT SA DAU LA TOT UN INTELES ADANC
DE CE ZAMBETUL TAU DOARE
DE CE STAU CU TINE-N GAND
STAU MEREU CU TINE-N GAND
- bis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu