vineri, 6 august 2010

UMBRE DE VÂNT (text Karma)

Muzica şi text : Adrian Sebe

Doar o şosea şi nimic altceva
E drumul lung până la inima ta
În paşii mei timpul pare oprit
Ziua abia începe şi eu sunt obosit

PE PAMANT
LAS LUCIND, UMBRE DE VÂNT

E o şosea şi eu singur pe ea
Chitara-n braţe mi se pare mai grea
Un secol mut vine lent pe pământ
E tăcere-n jur şi-n cer e-un soare frânt

PE PĂMÂNT LAS LUCIND UMBRE DE VÂNT
PE PĂMÂNT VISUL MEU ASTĂZI S-A FRÂNT

Sub paşii mei asfaltul pare un iad
Din clipă-n clipă se face mai cald
Păşesc încet şi aprind obosit
O ultimă ţigară cu un ultim chibrit

PE PĂMÂNT LAS LUCIND
UMBRE DE VÂNT

Te-am părăsit şi tu incă nu ştii
Sunt călător doar de-o noapte şi-o zi
Cu tine-n gând merg spre necunoscut
Derulez încet imagini din trecut

PE PĂMÂNT, LAS LUCIND UMBRE DE VÂNT
PE PĂMÂNT VISUL MEU ASTĂZI S-A FRÂNT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu